زخم خورده.
بچه های دهم آن یکی مدرسه ام، ترکیبی از اختلالات یادگیری، بی انگیزگی و سطح هوشی متوسطند. نمی دانم میتوانید تصور کنید توضیح دادن نمودار عرضه و تقاضا و سطح تعادلی قیمت ها و مازاد تقاضا و عرضه برایشان چقدررر سخت است. دروغ نگفتم اگر بگویم ۳-۴ جلسه است سر همین مباحثیم و هر جلسه روز از نو و روزی از نو! [شاید بگویید به نحوه درس دادن و توضیح دادنت شک نمی کنی؟ شاید تو بد توضیح میدهی! به نظر خودشیفته انگارانه می آید ولی راستش نه! حداقل از این لحاظ به خودم مطمئنم!]
- ۹۹/۰۹/۰۱
آه نگو نگو. من هنوز بعد چهار جلسه سر کلمه ی مصداق باهاشون درگیرم و درس تعریف ها که ساده ترین درس ممکنه رو تا الان دوبار براشون توضیح دادم!
فک کن میگم کسی سوال نداره اول میگن نه. بعد یکی میگه تعریف مصداقی یعنی چی؟اون یکی میگه تعریف مفهومی یعنی چی؟ اون یکی میگه تعریف لغوی یعنی چی؟ و بدین گونه کل درسو دوباره میگم :]
تازه بعدش نگم از اون لحظه ای که یکی میپرسه ببخشید خانم مفهوم عام ینی مفهومی که برا همه قابل فهمه؟:////////////