پناه

از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

پناه

از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

این وبلاگ، ادامه ی چهارسال نوشتن در وبلاگ ایهام است. شهریور 94 اولین نوشته را منتشر کرده ام و حال 7 سال از آن روز ها می گذرد.
•اینجا خبر خاصی نیست. برای دنبال شدن، دنبال نفرمایید.

و همه چیز دست به دست هم داده بود که گره ها را دانه دانه بگشاید و مرا به تو وصل کند. تمام ساعت هایی که گذشته بودند ما را به آن روزی رساندند که جلوی در مدرسه - روز های انتخاب رشته بچه ها، من به فامیلی ام صدا شوم و این جملات را بشنوم: «من می‌خواستم بگم مادرم با مادرتون تماس بگیرن ...». انگار از چهار سال پیش زمان جوری گذشته بود که ما را به آبان ۱۴۰۰ رساند که من بعد از مرکز مشاوره با تو، با روسری سرمه ای توی اسنپ راهی خانه مان شوم و بگویم که تصمیمم را گرفته ام و دیگر نیاز به فکر کردن ندارم، انگار هر درد و رنجی قرار بود ما را به آن پنج شنبه برساند که توی راه سالن، برای تو بنویسم: «ماییم و نوای بی‌نوایی، بسم الله اگر حریف مایی ... سلام!»، ما قرار بود برسیم به روز اول محرمیت که رفتیم کهف‌الشهدا و نگفته های این مدت را تعریف کردیم. ما باید می‌رسیدیم به لحظه ی اکنون و لحظات بعدی‌اش ... هر روز، هر اتفاق، هر آدم، هر فکر، هر کلمه تایپ شده، هر رمز، هر پیام، هر نامه و هر پست مثل یک پازل جوری چیده شده بودند که تصویر نهایی من با چادر سفید و گل‌های قرمز و تو با کت شلوار مشکی را توی آینه های حرم ثبت کنند. نمی‌دانم بعد ها چه رقم خواهد خورد اما هر چه که هست همان است که باید باشد. همان که بعد ها درباره‌اش خواهم نوشت : و همه چیز دست به دست هم داده بود تا ...

  • ۰۰/۱۰/۰۹
  • سایه

نظرات (۴)

  • یاس ارغوانی🌱
  • :))

    چه قشنگ پرتم میکنی به خاطراتی شیرین از گذشته‌ای که مزه‌اش تا همین حالا هم کش اومده :))

    پاسخ:
    به به خدا ایشالا کش دار ترش هم بکنه :)

    من ذوق، من شوق، من شعف

    پاسخ:
    ممنونتم😍😍😭

    نمی خوام بگم، ولی یه کم زیاد دارید نمیاین. -_- :(

    پاسخ:
    حق با توعه ... خودم خیلی ناراحتم ولی انگار چشمه نوشتنم خشک شده...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">