پناه

از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

پناه

از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

این وبلاگ، ادامه ی چهارسال نوشتن در وبلاگ ایهام است. شهریور 94 اولین نوشته را منتشر کرده ام و حال 7 سال از آن روز ها می گذرد.
•اینجا خبر خاصی نیست. برای دنبال شدن، دنبال نفرمایید.

از دیوان مشیری - آنچه شب ها تورقش می‌کنم.

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۳۲ ق.ظ

این منم خسته در این کلبه ی تنگ،

جسم درمانده ام از روح جداست؛

من اگر سایه ی خویشم، یا رب!

روح آواره ی من کیست؟ کجاست؟

  • ۰۰/۰۵/۲۶
  • سایه

نظرات (۴)

سلام مقدم هستم از سایت آگهیفای . 

ما در آگهیفای به صاحبان کسب و کارها این امکان را می دهیم تا بتوانند ، کسب و کار خود را با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی معرفی نمایند. 

همان طور که می دانید این روزها ، تبلیغات آنلاین تاثیر بسزایی در برندینگ و فروش دارد . 

برخی از امکانات آگهیفای

  1. صفحه اختصاصی برای معرفی کامل کسب و کارتان 
  2. امکان درج لینک سایت (فالو) و شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی (اینستاگرام ، تلگرام ، روبیکا ، ایتا ، آپارات و ...)
  3. امکان درج 10 عکس در گالری 
  4. امکان مشخص کردن موقعیت کسب و کار روی نقشه و نمایش کسب و کارها روی نقشه اختصاصی آگهیفای
  5. عدم محدودیت در تعداد کلمات و کاراکترهای توضیحات
  6. امکان درج روزها و ساعات کاری
  7. امکان درج امکانات و آپشن های کسب و کار
  8. سئوی قوی صفحات معرفی کسب و کارها
  9. مشتریان و بازدیدکنندگان می توانند در مورد کسب و کارتان نظر داده و دیدگاه و تجربیات خود را مطرح کنند و شما می توانید به نظرات پاسخ دهید .
  10. سایت آگهیفای دارای اپلیکیشن اندروید می باشد و این اپلیکیشن در کافه بازار با همین نام "آگهیفای" منتشر شده است . (با نصب اپلیکیشن ، به امکانات کامل آگهیفای دسترسی خواهید داشت و معرفی کسب و کار آسان تر صورت خواهد گرفت)

https://cafebazaar.ir/app/ir.agahify.app.android

آدرس سایت : 

https://agahify.ir

و .... 

همه اینها فقط با 20 هزار تومان بصورت سه ماهه ( ماهیانه فقط 6600 تومن ).

پاسخ:
سلام جناب مقدم.
من صاحب کسب و کاری نیستم ولی ظاهراً شما کسب و کاری به نام اگهیفای دارید! من اگر هم کسب و کاری داشتم، هیچ وقت در یک وبلاگ که مشخصاً مربوط به روزمرگی های یک فرد دیگه ست، کامنت تبلیغاتی نمی‌داشتم.
تبلیغات اصولی داره که اگر رعایت نشه، ممکنه برعکس عمل کنه و ضد تبلیغ باشه. مثلا من که یک شعر از آقای مشیری رو ساعت ۳ نیمه شب پست کردم و از فرط دل-تنگی داشتم سر به بیابون می‌دریدم، چطور می‌تونم مخاطب شما قرار بگیرم؟ چطور شمایی که ساعت ۵ صبح برای من کامنت میذارید میتونید من رو به کسب و کارتون جذب کنید؟
من هیچ وقت ترغیب نمیشم که وارد سایت شما بشم‌. برای شما و تیم‌تون آرزو می‌کنم حرفه ای تر عمل کنید و به هر روشی برای تبلیغ متوسل نشید که باعث زحمت برای دیگران بشه. اگر هر کسی در زمینه ی کاری خودش مهارت های مربوط بهش رو یاد بگیره، نه تنها شخصا موفق خواهد بود بلکه باری هم از دوش جامعه‌اش برمی‌داره.
من به راحتی می‌تونستم این کامنت رو هرزنامه محسوب کنم ولی به رسم جواب دادن به کامنت های تبلیغاتی، این کار رو نکردم.
با احترام.

یعنی اول جوابت به کامنت های تبلیغاتی رو میخونم بعد پست :))) عالیه.

پاسخ:
اسیر شدیم بابا :))
  • صابر اکبری خضری
  • فکر کنم این پیام های تبلیغاتی ربات باشن، یعنی آدم خاصی نیست و جواب رو هم نمی خونه که با یک برنامه نویسی جوری طراحی میشن که هر وبلاگی که آپلود میشه سریع میرن و کامنت میذارن، البته بلاگ یه کارایی می کنه که جلوشون رو بگیره ولی فعلا بیشتر جلوی ما رو گرفته تا جلوی اونا رو!

    پاسخ:
    بعضیاشون ربات هستن. اما باز هم اون کسی که واقعا این ربات رو تنظیم کرده که برای من ۵ صبح در مورد کسب و کار کامنت بذاره واقعا جای بررسی داره.
    ولی ایشون میدونم شخص بودن. پاسخشون رو هم مشاهده کردن ولی ترجیح دادن سکوت کنن.
    اما «هم‌میهن ارجمند» اگر رباتی چیزی نباشن، جای سوال داره.

    درود به شما وبمستر گرامی . 

    پس از بررسی هایی که روی فیدبک کامنت مارکتینگ داشتیم ، متوجه شدیم که از وبلاگ شما ، تعدادی ورودی داشتیم و خواستیم ازتون تشکر کنیم که کامنت رو منتشر کردید و رپلای تون رو دیدم و لازم دونستم تا توضیحاتی در این زمینه ارائه کنم. 

    اول اینکه اگه این کار باعث رنجش خاطر شما و مخاطبین تون شده عذرخواهی بنده رو پذیرا باشید و از اینکه کامنت رو منتشر کردید ، ازتون متشکرم . 

    دوما . ما تیم مارکتینگ قوی ای داریم و روشها و پلن های تبلیغاتی مختلفی در نظر گرفته شده که یکی از اونها کامنت مارکتینگ هست اما اینکه گفتید ، این کار جواب نمیده و ... خدمت تون عرض کنم بازار هدف ما ، صاحبان کسب و کارها و مشاغل هستند و همونه طور که می دونید ، وبلاگ های الان ، اکثرشون (به جرات میشه گفت بالای 80 درصد) متعلق به کسب و کارها هست . برای نمونه 

    همین الان که در حال نگارش این کامنت هستم لیست بروز رسانی ها رو چک کردم و چند تا شونو خدمت تون میگم که تجاری هستند و متعلق به کسب و کارها هستند : 

    تجاری 1

    تجاری 2

    تجاری 3

    و .... 

     

    اگه این وبلاگ ها رو بررسی کنید متوجه عرایض بنده خواهید شد که کامنت مارکتینگ جواب میده برای کار ما . 

    ما این چند روز تو سرویس های وبلاگ دهی مختلف به صورت اتوماتیک و دستی کامنت مارکتینگ انجام دادیم که فیدبک خوبی داشتند و از بعضی وبلاگ ها بالای 10 وروردی داشتیم . 

    مسلما وقتی ادمینی ی پست میذاره تو وبلاگ، تا دقایفی بعد ، در حال کار با وبلاگ هست و احتمال دیده شدن در همون لحظات اولیه بالاست که برای ما تایمش فرقی نداره و در تایم های مختلف این کارو انجام میدیم (نصف شب ، صبح ، ظهر ، عصر ، شب و ...) . 

    علاوه بر این  که اکثر وبلاگ ها توسط کسب و کارها ایجاد و مدیریت میشه ، طیف عظیمی از بازدیدکننده ها هم دارای کسب و کاری هستند (به جز وبلاگ هایی که با موضوعات کودک و نوجوان هستند برای مثال کی پاپر ها و طرفداران خواننده های کره ای و فن بلاگ ها و ... ) که به تیم مارکتینگ اعلام شده که تو چنین وبلاگ هایی کامنت نذارن . 

    امیدوارم توضیحات ارائه شده قانع کننده باشه . 

    موفق باشید. 

    مجید مقدم مدیر وبسایت آگهیفای 

    پاسخ:
    سلام و ادب.
    ابتدائا متشکر از پیگیری و پاسخ به صحبت بنده. فلذا من حرفم رو پس می‌گیرم و دیگه شما رو «غیر حرفه ای» خطاب نمی‌کنم.
    متوجه فرمایش شما هستم، اما وبلاگ من و مخاطبین من معمولا صاحبین کسب و کار نیستند. و تمام حرف من همین بود.

    ممنون از توضیحات شما.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">