پناه

از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

پناه

از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

این وبلاگ، ادامه ی چهارسال نوشتن در وبلاگ ایهام است. شهریور 94 اولین نوشته را منتشر کرده ام و حال 7 سال از آن روز ها می گذرد.
•اینجا خبر خاصی نیست. برای دنبال شدن، دنبال نفرمایید.

Before, After

جمعه, ۸ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۲۱ ق.ظ

محبوبم!

من قبل تر ها از این دختر کافه ای ها بودم. از آن هایی که همه قرار هایشان را در کافه می گذارند، خیلی شیک و مجلسی مثل خانوم ها می نشینند و منتظر دوستشان می مانند. بعد هم یک آب پرتقال سفارش می دهند و یکی دو ساعت بعد هم قرارشان به اتمام می رسد.

الان من اصلا شبیه دختر کافه ای ها نیستم! به لطف سپیدار تبدیل شدم به یک دختر کوهی! [کوهی :)))))] تبدیل شدم به کسی که دوست دارد به جای کافه، در پارک برود پیاده روی بستنی قیفی بخورد، با یک کوله پشتی نیمه شب سوار ماشین شود و برود شمال [البته این هنوز میسر نشده]، دوست دارد بعدازظهر جمعه برود بیرون کل تهران را دور بزند و بلال بخورد. خلاصه محبوبم! من خیلی عوض شده ام. زندگی را در قالب شیک و پیک کافه نمی بینم. من دوست دارم آزاد و رها در باران قدم بزنم، بروم جاهای مختلف، با آدم های مختلف هم کلام شوم، بورد گیم بازی کنم. فلذا کم خرج تر و پایه تر هم شده ام. با دیر تشریف آوردنتان فقط خودتان ضرر می کنید. از ما گفتن.

  • ۰۰/۰۵/۰۸
  • سایه

نظرات (۴)

من از اول کوهی بودم :))

پاسخ:
تو فعلا یک هیچ جلویی :))
  • شاگرد بنّا
  • من از بدو تولد کوهی بودم :)

    پاسخ:
    یک هیچ هم به نفع شما :))

    1383🧿

    پاسخ:
    و من شر حاسد اذا حسد 🙏🏻🙏🏻

    عاخ کی این انتخاب رشته تموم میشه یه کوه مشتی با هم بریم!

     

     

    پاسخ:
    ببین کی اومده :)) واقعا :(((
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">