پناه

از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

پناه

از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

این وبلاگ، ادامه ی چهارسال نوشتن در وبلاگ ایهام است. شهریور 94 اولین نوشته را منتشر کرده ام و حال 7 سال از آن روز ها می گذرد.
•اینجا خبر خاصی نیست. برای دنبال شدن، دنبال نفرمایید.

ساعت ۱ شب نویس

شنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۰۱:۱۰ ق.ظ

احساس می کنم در حال تماشای یک دعوای خانوادگی پر سر و صدا هستم. از آن مدل دعواهای اغراق آمیز که در فیلم ها نشان می دهند و همه دارن با عصبانیت از سر و کول همدیگر بالا می‌روند. دلم می خواهد ناگهان بلند داد بزنم که تمامش کنید و یکهو همه ساکت شوند! دلم می خواهد همه چیز آرام شود، عقلانیت بر فضا حاکم باشد، دلم می خواهد این حجم از خشم را یک جا جمع کنیم و بعد بسوزانیم و خاکسترش را هم به باد دهیم تا تمام شود. دلم نمی خواهد استوری بگذارم، دلم نمی خواهد استوری ها را ببینم، اینستاگرام تهوع آور شده، صدا و سیمای ملی؟ منزجر کننده، ایران اینترنشنال؟ کثیف و دو رو، بی بی سی؟ آتش بیار معرکه.

 به قول سلمان کدیور، حب و عشق افراطی به نظام یک سری را کور کرده و کینه و نفرت فراوان، عده ای دیگر را. چرا این آتش و این جنگ و این بحبوحه را نمی بینید؟ 

  • ۰۱/۰۸/۲۸
  • سایه

نظرات (۵)

ایموجی سه انگشت باز و انگشت اشاره و شست به هم چسبیده به نشانه کیفیت پست

پاسخ:
دو دست به هم چسبیده از کف به نشانه قدردانی از خواندن پست
  • صابر اکبری خضری
  • می فهمم چی میگید و کاملاً درسته. پیام های مکرر، مواضع بی شمار، قضاوت ها و فحش ها و تهدیدها و بی شرف و با شرف خواندن این یکی و ان یکی، فشار همه جانبه، جایی برای ارامش روانی ادم باقی نمی گذارد. تنش بالا، تمرکز پایین

    پاسخ:
    دقیقا، دقیقا ... توصیف دقیق و به حق.

    دلمون واستون تنگ شده بود خانوم سایه:")

     

    پاسخ:
    ممنونم خانم آیه :) ایشالا در خدمتتون باشیم :)

    خبه خبه

    زن و شوهر خوب همو تائید میکنین :))))

    پاسخ:
    =))))) وقتی حق می گویند، پس چه کنم هااان؟ 🤣🤣🤣

    فقط اومدم که بگم لایک های فراوان بر کامنت اخر:)))))) 

    پاسخ:
    برو بابااااا :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">