پناه

از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

پناه

از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

این وبلاگ، ادامه ی چهارسال نوشتن در وبلاگ ایهام است. شهریور 94 اولین نوشته را منتشر کرده ام و حال 7 سال از آن روز ها می گذرد.
•اینجا خبر خاصی نیست. برای دنبال شدن، دنبال نفرمایید.

به رسم همیشگی؛ ۱ تا ۵.

شنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷ ب.ظ

۱. میخواهم دنبال یک پزشک متخصص در حوالی خانه‌مان بگردم. گوگل فیلتر است، فیلتر شکن ها هیچ کدام کار نمی کنند. حتی سایت نوبت دات آی آر هم به سختی بالا می آید. کاش حداقل گوگل را برای مردم می گذاشتید. شاید یک نفر کار واجبی داشته باشد!

۲. دیروز صبح که در خانه خودمان از خواب بیدار شدم، دکمه وای فای گوشی را زدم که وصل شود. هر چه منتظر ماندم دیدم کانکت نمی‌شود. تازه یادم افتاد ما زوج جوان هنوز برای این خانه وای فای نگرفته ایم و این حرکتِ روشن کردم وای فای برای خانه پدری بود :) خنده ام گرفت و نت گوشی را روشن کردم.

۳. عروسی با تمام اتفاقات ریز و درشت‌ش - مثل ضرب دیدن شانه و سر سحر و دیر رسیدن مامان ها به مراسم - خوب پیش رفت. تمام تلاشم را کردم که به خودم و بقیه خوش بگذرد و تفاوت بین فامیل مادری و فامیل پدری را یک جوری پوشش دهم. خاطره خوبی از شب مراسم برای خودم ماند. شکر خدا. امیدوارم برای بقیه هم همینطور باشد.

۴. روز عروسی، همان اسمارتیزی که روز اول دیدار [روز دیدار توی مدرسه] به آقای همسایه داده بودم را آوردم که با آن عکس بگیرم. دختر، زمان مثل برق و باد میگذرد. یک سال و چند ماه از آن روز گذشته؟ تایم فلایز.

۵. نشسته ام به سینک آشپزخانه نگاه می‌کنم. ظرف ها آه می‌کشند.

  • ۰۱/۰۷/۲۳
  • سایه

نظرات (۴)

خوشبخت بشین مادر

پاسخ:
ایشالا عروسی خودت :)

از این سایت استفاده کن،به گوگل وصله 

zarebin.ir

 

پاسخ:
ممنونم.

gerdoo.me برا من جوابه معمولا وقتی گوگل بالا نمیاد

البته خب سایتای با دامنه دات کام و اینا باز نمیشن. 

پاسخ:
اسیر شدیم بوخودا 🤦🏻‍♀️
ممنووون.

زندگی خیلی بالا و پایین داره، لذذذذذت ببر از روزای اول زندگیت.

هر مشکل ریز و درشتی هم داشته باشید می‌گذره.

من اگه برمی‌گشتم به اون روزا فقط خوش می‌گذروندم و به هیچی فکر نمی‌کردم :)

پاسخ:
اینطوری نترسون منو آقا :))
ایشالا که خدا کمکمون کنه. از اول تا آخر زندگی هامون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">