پناه

از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

پناه

از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم

این وبلاگ، ادامه ی چهارسال نوشتن در وبلاگ ایهام است. شهریور 94 اولین نوشته را منتشر کرده ام و حال 7 سال از آن روز ها می گذرد.
•اینجا خبر خاصی نیست. برای دنبال شدن، دنبال نفرمایید.

گفتار های مثلا عروس در آرایشگاه

پنجشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۰۳:۲۷ ب.ظ

توی آرایشگاه نشسته ام، منتظر آقای همسایه که بیاید دنبالم. به هیچ کس در آرایشگاه نگفتم که عروسم. مثل یک فرد عادی معمولی ترین پکیج را انتخاب کردم. پکیج های عروس دو سه برابر این قیمت دارند و راستش اصلا دلم نمی خواهد برای چنین چیزی هزینه کنم.

دیشب مامان پیشم خوابید. بغلم کرد و گریه کرد. من هم گریه کردم (که البته طبیعی است چون جایی که مامان سرسختم اشک بریزد من قطعا بیشتر گریه می کنم). مامان اسم دیشب را گذاشته بود «آخرین شب من به عنوان دخترِ این خانه». به خودی خودی غم‌انگیز است. دل آدم می گیرد. ولی خب مامان را مطمئن کردم که در هفته هزار دفعه پیشش می‌آیم و یک شب هم اصلا مجبورم آنجا بمانم (البته با همراهی آقای همسایه) چون ساعت ۷:۳۰ صبح مدرسه کلاس دارم و از سمت خانه خانم سایه و آقای همسایه ابدا سر وقت نمی رسم.

قرار است بروم خانه خودمان و لباس عروس را آنجا بپوشم و خانم سپیدار هم در نصب تور کمکم کند.[چون اگر میخواستم تور را به آرایشگاه بدهم، دیگر قبول نمی کردند که پکیج عادی را انتخاب کنم]

باورم نمی شود که بعد از مراسم باید در خانه‌ی «خودم و آقای همسایه» بمانم. هنوز باور نکردم که آنجا، با آن فرش قرمز و مبل های راحتی کرم رنگ و گلدان های پتوس کنار تلویزیون، خانه من است. خانه ماست. احساس می کنم هنوز آمادگی ندارم هر شب برای دو نفر غذا درست کنم. اصلا بلد نیستم! دقیقا چند شب در هفته می توان املت و پوره سیب زمینی خورد؟ شما میدانید؟

  • ۰۱/۰۷/۲۱
  • سایه

نظرات (۱۰)

بهههه مبارکااااا

پاسخ:
سلامت باشید ممنونم

عزیزززم به میمنت و مبارکی😍😍 

باور کن تو چشمام اشک جمع شد :)) 

خوشبخت و عاقبت‌بخیر باشید❤️💐

پاسخ:
سلامت باشی ممنووونم از لطفت :)) ان شاء الله همه خوشبخت باشن ما هم کنارش ✨❤️

خوشبخت باشید.

خیلی زود یاد می‌گیرید. اینترنت پر از رسپی غذاست.

پاسخ:
سلامت باشید.
ولی رسپی های اینترنت هیچ وقت شبیه عکس‌شون نشده :(
  • فاطمه صاد
  • عزیزم مبارک باشه

    الهی که خوشبخت باشین :)

    قلب قلبی شدم =))

     

    +زنداداش منم عادی رفت آرایشگاه و بعدش رفت خونه خودشون تور و لباسش رو پوشید :)) مهم دله خودته که خوش باشه.

    پاسخ:
    سلامت باشی ممنونتم 😍

    درود به شرف زنداداشت :) کار درستو کرد واقعا، منم همین کارو کردم و از کرده‌ی خود دلشادم =}}
  • زری シ‌‌‌
  • مبارکههه :"))))))

    ان شالله خوشبخت شین :))))))

    پاسخ:
    ممنونم زری جان
    ان شاء الله به دعای تو =)

    کلی مبارک باشه سایه جان😍❤

    پاسخ:
    ممنون و صد ممنون ✨🥰😍

    به سلامتی و مبارکی و خوش‌بختی ><

    انتخاب نکردن پکیج‌های عروس رو خیلی دوست داشتم! 

    پاسخ:
    ممنونم و ممنونم
    ارادتمند خانم میم عین :)
  • یاس ارغوانی🌱
  • سلام مبارک باشه.

    منم با اینکه ازدواج اولویتم نیست ولی بخاطر این دنگ‌و فنگای عروسی حیلی ذهنم درگیره! اصلا نمی‌تونم اون همه رنگو روغنو که میزنن به صورت به حشاب اینکه بهترین روز زندگیته و چند ملیونم پول میگیرن باز آخر شبم باید پاکش کرد! از زیرشم نمیشه فرار کرد چون به عنوان یه رسم اجباریه انگار ولی مگه روز عروسی آدم نباید جوری باشه که خوش بگذره تا اینکه آدم رو تو قرض و خرج بندازه؟ و خیلی دیگه از رسوم ازدواج :/

    انشاءالله خوشبخت باشید کنارهم :)

    پاسخ:
    سلام ممنونم
    منم توی آرایشگاه به خودم می‌گفتم این آخرین باره که میام آرایشگاه :) البته چون نگفته بودم که عروسم و سعی کردم نمونه کارای اون میکاپ آرتیست رو ببینم و طبق سلیقه‌م باشه، تا حد خوبی تونستم کنار بیام :) ولی من هم آرایش دوست ندارم.
    رسم هم که باید تا یه جایی جلوش وایساد، از یه جایی به بعد هم وا داد =} تلاشمونو کردیم این کارو بکنیم
    ممنووونم ایشالا عروسی خودت :)))

    سلام

    دیروز که این پستتون رو خوندم، در کسری از ثانیه تمام خاطرات عروسی خودم اومد جلوی چشمم❤️

    الهی خوشبخت و عاقبت‌بخیر باشی عزیزم.

    الهی عشق و شادی و آرامش در زندگی‌تون روزافزون باشه.

    الهی دست شیاطین جن و انس از زندگی مشترکتون به دور باشه و فرشته‌ها فوج‌فوج بیان به منزلتون و همونجا بمونن و روزوشب برای شما استغفار و دعای خیر کنند.

    تو خونه جدید حدیث کسا بخونید که غم و غصه دور باشه ازش و ازتون.

    یه عالمه دعای خوب هم تو‌ دلم کردم براتون که نمی‌شه اینجا نوشت😎

    پاسخ:
    سلام، ایشالا شما هم خوشبخت و عاقبت بخیر باشین :)) ممنونم از دعاهای خوبتون.
    ایشالا بهترش قسمت خودتون بشه ❤️😍😍

    حقیقتا بهههههترین کار رو کردی برای آرایشگاه👌

    پاسخ:
    ارادتمند :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">